“Itu Kucing Saya…” – Tular Masuk Berita Bawa Lari ‘Oyen’, Akak Baju Putih N4fi Cvlik Kucing

Hari ini tak pasal-pasal seorang wanita ditvduh melarikan seek0r kucing, gara-gara kelibatnya muncul di dalam footage laporan berita baru-baru ini sehingga menjadi tul4r diperkatakan.

Menerusi laporan, wanita itu dikenali sebagai Mayamin Husna Hisham, kucing ‘oyen’ itu sebenarnya memang miliknya dan bukanlah dilarikan seperti yang diperkatakan.

Masuk berita lari bawa kucing

Ketika kejadian, dia kelihatan bergegas kerana sedang membersihkan kucingnya yang terbuang air besar di dalam kereta, ketika dia berhenti di kawasan Rehat dan Rawat Sungai Buloh, Selangor.

Bukan cvlik kucing

Mesra disapa Maya, dia berkata dalam keadaan kelam kabut dan risau baju terkena naj1s kucing ketika itu, membuatkan dia tidak perasan rupanya wartawan sedang membuat liputan.

“Sebab saya berlari takut baju kotor tapi pada masa sama takut bila nampak abang-abang polis dan askar ramai-ramai. Tak sangka pula ketika itu ada pihak wartawan sedang buat laporan…”

Gadis berusia 22 tahun ini, tidak menyangka rakaman footage berkenaan tular hingga ada yang menyangka dia mencul1k kucing berkenaan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Gempak

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Itu Kucing Saya…” – Tular Masuk Berita Bawa Lari ‘Oyen’, Akak Baju Putih N4fi Cvlik Kucing"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*