Terlalu Sayangi Kekasih, Si ‘Boyfriend’ Sanggup Hisap Jari Teman Wanita

Tak dapat dinafikan bahawa, fasa bercinta ini bakal membuatkan kebanyakan pasangan terutamanya golongan remaja, melakukan pelbagai perkara terhadap cinta hati mereka. Kadang kala, peng0rbanan dan juga perkara yang tidak masuk akal dilakukan demi menunjukkan rasa sayang terhadap pasangan.

Para pengguna Twitter Malaysia dikejvtkan dengan sebuah video TikTok dari negara, yang memaparkan gelagat sepasangan kekasih yang boleh dikatakan agak pelik dan sudah semestinya jarang dilakukan oleh orang lain.

Video tersebut memaparkan, seorang lelaki dilihat sedang syok menghisap dan menikmati ibu jari seorang gadis iaitu teman wanitanya. Menurut kenyataan daripada si teman wanita lelaki itu sendiri, menghisap ibu jari semamanya hobi pemuda berkenaan.

Lebih menarik lagi, pemuda itu dikatakan suka menghisap jari kekasihnya sehingga tertidur. Walaupun diri gadis itu sendiri hairan dengan tabiat teman lelakinya, tapi dia dilihat tetap gembira dengan pemuda berkenaan.

Sudah tentunya, perkara ini mendapat reaksi yang pelik daripada kalangan rakyat Malaysia. Ramai tidak menyangkakan terdapat perangai pelik sedemikian rupa yang dilakukan semasa dalam fasa percintaan.

Sehingga kini, video TikTok yang dikatakan berasal dari negara Indonesia ini telah meraih hampir 87,000 ribu tontonan di Twitter.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Terlalu Sayangi Kekasih, Si ‘Boyfriend’ Sanggup Hisap Jari Teman Wanita"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*