Angsa M4ti Akibat Terlalu Kecew4 Telur Dan Sarang Hancurr Musn4h

Naluri keibuan bukan sahaja dimiliki oleh manusia sahaja, bahkan haiwan-haiwan juga mampu menunjukkan kasih sayang terhadap induk mereka pers1s seperti manusia. Oleh itu, masyarakat disarankan untuk tidak melalukan pender4an dan pengan1yaan terhadap ha1wan-ha1wan terutamanya yang masih kecil.

Di tasik di Manchester, seekor angsa telah dilaporkan m4ti angkara kecewa dengan perbuatan manusia kej4m yang berkunjung di taman rekreasi berkenaan. Haiwan itu dikhabarkan mat1 akibat terlamp4u kecew4 dan bersedih apabila telurnya yang masih belum menet4s telah dipec4hkan.

Menurut The Manchester Evening News, sekumpulan remaja lelaki dilihat melemp4rkan batu bata kearah pulau tempat angsa itu bersarang. Ak1bat daripada itu, tiga daripada enam telur angsa itu terselamat manakala yang lain telah pec4h begitu sahaja.

Ek0ran kejadian berkenaan, angsa tersebut telah hilang dan tidak dapat dijejaki serta tidak lagi kembali ke sarangnya itu semula. Bahkan, aktivis hidupan liar mempercayai bahawa haiwan tersebut kemungkinan telah mat1 akibat terlalu kecew4 dan bersedih dengan ins1den yang menimpa telur-telurnya itu.

“Tidak banyak yang dapat saya katakan. Dia mungkin telah mat1 kerana pat4h h4ti, dia kehilangan pasangannya dan sarang yang musn4h.” Jelas aktivis hidupan l1ar.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Era. Je

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Angsa M4ti Akibat Terlalu Kecew4 Telur Dan Sarang Hancurr Musn4h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*