“Aku Tahu Wajah Ku JijIk..” – Gadis Kecew4, Kena ‘Reject’ Sebab Muka Berjerawat

Memang ramai orang kata dalam mencari pasangan, rupa tak penting tapi yang penting itu hati budi seseorang. Bagaimana pun, bukan semua orang boleh terima kekurangan fizikal kita.

Begitulah yang dihadapi oleh seorang gadis ini, disebabkan kulit wajahnya ditumbuhi banyak jerawat, lelaki yang sedang berkenalan terus tidak mahu meneruskan hubungan mereka.

Kena rej3ct sebab muka penuh jerawat

Menerusi perkongsian di Tik Tok, dengan nama akaun Novita Lintin, menceritakan kisah duk4nya dikecew4kan oleh seorang lelaki hanya kerana kulit wajahnya tidak secantik gadis lain.

Pada awalnya dia berkenalan lelaki itu, dan kemudian lelaki itu minta buat video call sebab nak tengok wajah Novita, tetapi lepas dia tengok wajah Novita yang breakout, terus dia memvtuskan panggilan dan tidak berhubung lagi dengan Novita.

Ramai yang beri semangat

Walaupun pedih cinta ditolak kerana fizikal, namun rata-rata pengikutnya terus memberi semangat kepada Novita, agar terus yakin dengan diri sendiri.

Semoga Novita terus kuat dan yakin, percayalah lepas ni bila kulit dah cantik, mesti ramai yang beratur nak dekat awak. Jadi jangan pvtus asa, awak cantik dengan cara awak sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Novita Lintin

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Aku Tahu Wajah Ku JijIk..” – Gadis Kecew4, Kena ‘Reject’ Sebab Muka Berjerawat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*