Sering Bergaul Dengan Kucing, Seekor Kambing Sampai Lupa Identiti Sendiri

Gelagat dan aksi-aksi binatang pastinya tidak dijangka oleh manusia. Malah, boleh dipersetujui bahawa keletah spontan dari haiwan-haiwan ini mampu membuatkan seseorang itu ketawa dan menghilangkan tekanan buat seketika.

Walaupun mereka ini tidak memiliki akal seperti manusia, namun bintang ini seolah-olah mempunyai perasaan dan naluri yang mendalam terhadap kehidupan disekeliling mereka. Lainnya, mereka ini mengekspresikan perasaan tersebut dengan cara yang tersendiri.

“Budak ini ingat dia kucing…”

Menerusi perkongsian daripada seorang pengguna Facebook di group Dunia Kucing Kampung, Lela Zain telah menceritakan sebuah kisah lucu mengenai seekor kambingnya yang dilihat kekeliruan identiti sendiri.

Kekeliruan identiti tersebut berlaku kepada kambing berkenaan kerana dikatakan sering bergaul dengan kucing-kucing peliharaannya.

Makan makanan kucing jugak!

Bahkan, kambing berkenaan dikatakan turut menjamu selera dengan makanan kucing sehinggakan, kucing-kucing lain tidak dapat makan bahagian mereka sendiri.

Perkongsian ini serta merta telah mencetuskan tawa dikalangan ahli kumpulan Facebook berkenaan. Ramai juga dilihat berjenaka dengan teletah kambing dan kucing-kucing peliharaan wanita berkenaan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Sering Bergaul Dengan Kucing, Seekor Kambing Sampai Lupa Identiti Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*