Suami Pot0ng Telinga Isteri Sebab Asyik ‘Lepak’ Rumah Jiran Dan Tak Masak Kat Rumah

Seorang lelaki di Desa Bukit Sutra, Sulawesi Selatan tergamak memot0ng telinga isterinya selepas dikatakan wanita itu lebih suka tidur di rumah jiran dan tidak melayaninya di rumah.

Bukan itu sahaja, lelaki berusia 43 tahun itu mendakwa yang isterinya turut tidak memasak, lapor Tribunnews.

Akibat berasa jengkel dan tidak tahan dengan ‘keadaan’ itu, lelaki tersebut bertindak memot0ng telinga isterinya yang berusia 39 tahun sebelum diberikan kepada pihak polis.

Karena pelaku merasa jengkel dan mar4h kepada istrinya yang selalu bermalam di rumah tetangganya, katanya istrinya juga jarang meyiapkan makanan,”

Dilaporkan yang lelaki tersebut ketika ditangkap menyerahkan telinga beserta senjata seperti p1sau kecil yang taj4m, digunakan untuk memot0ng telinga isterinya itu.

“Pot0ngan telinga k0rban dimasukkan ke dalam botol sebagai barang bukti,”- Iptu Syarif Sikati, Ketua Polis Daerah Larompong

Mengikut pengakuan lelaki itu kepada polis, katanya isterinya bukan sahaja tidak menyiapkan makanan dan tidur di rumah jiran, malah wanita itu turut mel4wan dan menend4ngnya.

“Dia melaw4n dan kemungkinan saya sudah dirasvki set4n…”

Katanya dia sudah memberikan nasihat dan mengingatkan isterinya supaya tidak mengulangi perbuatannya lagi, namun isterinya sebaliknya menendang peha lelaki itu sebelum dia menarik telinga isterinya.

Lelaki itu berkata dia menyesal dengan perbuatannya kerana niat dia pada awalnya hanyalah untuk memberi pering4tan dan menganc4m wanita itu supaya tidak melakukan perbuatan itu lagi.

Tetapi karena dia melaw4n dan kemungkinan saya sudah dirasvki set4n maka terpaksa saya lakukan,”

Polis memaklumkan keadaan m4ngsa semakin pulih cuma mengalami travma ak1bat kejadian berkenaan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Sabah Post

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Suami Pot0ng Telinga Isteri Sebab Asyik ‘Lepak’ Rumah Jiran Dan Tak Masak Kat Rumah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*