Cinta Tak Direstu Keluarga, Pasangan Kekasih Nekad Terjvn Bvnuh Diri Bersama

Ungkapan cinta tidak semestinya memiliki, untuk menjadi satu kenyataan buat sesetangah pasangan bercinta di luar sana. Situasi ini mungkin terjadi apabila hubungan yang dibina selama ini tidak mendapat restu daripada keluarga masing-masing.

Kes hubung tidak direstu menyebabkan segelintir pasang melakukan tindakan diluar jangkaan. Ada yang sanggup kahwin lari, bahkan ada juga yang sanggup bvnuh diri bersama angkara janji ingin sehidup dan semat1.

Ada pasangan nak bvnuh diri tapi…

Melalui perkongsian di laman Facebook, terdapat sepasang kekasih di Vietnam dikatakan ingin membvnuh diri gara-gara hubungan mereka tidak direstui oleh keluarga mereka.

Kedua-dua mereka mula mengambil tindakan drastik dengan membvnuh diri demi mempertahankan cinta yang telah dibina selama ini.

Lain pula yang terjadi…

Pasangan ini berhasrat untuk mengambil nyawa sendiri dengan  terjun ke sugai dari jambatan. Namun malangnya, perkara yang dirancang dilihat tidak menjadi kenyataan!

Hanya lelaki berkenaan sahaja dikatakan melakukan perkara terbabit, manakala teman wanitanya hanya tersadai di atas jambatan kerana ketakvtan untuk terjun ke bawah

Kejadian yang berlaku ini telah menyebabkan si teman lelaki berkenaan mat1 akibat lem4s, manakala gadis berkenaan masih bernaf4s dan ditenangkan oleh orang sekeliling.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Cinta Tak Direstu Keluarga, Pasangan Kekasih Nekad Terjvn Bvnuh Diri Bersama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*