Lepas Buang Ketumbvhan Dalam Perut Wanita, Doktor Terkejvt Jumpa Bayi ‘Tersorok’

Di Melaka, seorang wanita berusia 45 tahun, tidak menyangka disebalik ketumbvhan yang dialami di bahagian perut rupa-rupanya ada ‘tersorok’ bayi yang selama ini dikandvngnya.

Menerusi laporan Harian Metro, wanita yang dikenali Sanisah Abu Bakar, sama sekali tidak menyangka bahawa dirinya sedang mengandungkan seorang bayi perempuan, yang diberi nama Nur Iman Amani Widodo.

Scan memang tak nampak ada bayi

Pada awalnya, suami kepada Sanisah, iaitu Widodo Sinasim, 47, berkata mereka telah membuat ujian imbasan tetapi tidak dapat pun mengesan kelibat bayi, sebaliknya hanya kelihatan dua ketumbvhan.

Namun, pada 19 Jun lalu, Sanisah mengadu sakit perut yang luar biasa, membuatkan dia dikejarkan ke hospital dengan segera. Doktor berjaya mengeluarkan, ketumbvhan seberat 500 dan 800 gram.

Terkejvt doktor nampak bayi dalam perut

Tetapi, apa yang lebih mengejutkan apabila doktor menemukan seorang bayi di dalam perut wanita tersebut, dan mujurlah bayi berjaya dikeluarkan dengan selamat.

“Doktor melakukan pembedahan dan mengeluarkan ketumbvhan seberat 500 dan 800 gram, tetapi doktor terkejut apabila mendapati ada bayi dalam perutnya lalu menyelamatkan anak itu daripada perkara tidak diingini…”

Bagi Widodo dan Sanisah, kehadiran anak bongsunya itu dianggap sebagai satu kurniaan dan keajaiban Tuhan, kerana tiada siapa menjangkakan kehadirannya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Lepas Buang Ketumbvhan Dalam Perut Wanita, Doktor Terkejvt Jumpa Bayi ‘Tersorok’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*