[VIDEO] Gelagat AnjIng Bijak Ini Buat Ramai Netizen Terhibur

Memiliki haiwan peliharaan di rumah menjadikan ia sebagai peneman setia. Antara yang sering menjadi pilihan ramai adalah kucing atau pun anj1ng. Kedua-duanya mudah faham apa yang manusia katakan dan memiliki sifat manja.

Bagi yang memelihara haiwan ini pastinya ada pengalaman dengannya yang boleh dijadikan memori. Disebabkan sifat penyayang itu bila ada haiwan peliharaan yang ‘pergi’ dulu akan ada yang sampai menangis kerana kehilangannya.

Malah kucing dan anj1ng juga memiliki sifat mereka tersendiri yang kadang-kadang boleh membuatkan rasa terhibur. Sama seperti gelagat anj1ng bijak ini yang videonya menjadi tular di sosial media baru-baru ini.

Dalam video itu kelihatan anj1ng tersebut pada asalnya berada di dalam sangkar dan dua orang kanak-kanak sedang bermain. Namun apa yang mencuri hati ramai apabila anj1ng tersebut keluar dari sangkar dan memusingkan kipas di atas kabinet tv ke arah tempat duduk asalnya itu.

Berikut adalah video yang dikongsikan semula oleh seorang pengguna Twitter:

Video gelagat anj1ng bijak tersebut telah meraih lebih 7.7 juta tontonan dan 11,600 likes. Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat anj1ng tersebut dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen seperti berikut:

“Tak masalahnya dia tutup pintu balik”

“Weh comel. Mesti dia cam usha je kipas tu tak pusing kena dia”

“Bapak pandai seh anj1ng tu…da tukar arah kipas tutup pintu balik”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] Gelagat AnjIng Bijak Ini Buat Ramai Netizen Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*