Mural Di Dinding Tanda Terima Kasih Buat KDYMM Agong Dan Barisan Hero

Sejak pendemik Covid-19 melanda negara, beberapa individu penting negara telah diangkat sebagai hero kerana berada dibahagian paling hadapan petugas kesihatan dan keselamantan kita apabila mampu mengendali keadaan genting itu.

Antaranya sudah tentu KDYMM Baginda Agong dan Perdana Menteri Malaysia, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Manakala Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah turut menjadi kesayangan rakyat.

Mural buat hero

Oleh sebab itu, seorang pelukis mural telah mengabdikan beberapa wajah kebanggaan negara di dinding bagi menghargai jasa dan keprihatian hero negara dalam menghadapi pendemik ini.

Mural wajah KDYMM Baginda Agong dan Datuk Dr Noor Hisham telah dilukis kemas oleh Suhaimi Ali sehingga tular di media sosial.

Tanda terima kasih

Dalam kapsyen yang ditulis oleh Suhaimi Ali, dia turut mengungkapkan rasa terima kasih kepada barisan hero yang terus bertungkus-lumus mengawal Covid-19 dari awal sehingga menunjukkan penurunan ketara setakat ini.

Proses lukisan mural dilakukan

Melalui Facebook Suhaimi juga, dia juga sempat menunjukkan proses lukisan mural tersebut dibuat dan hasilnya begitu menakjubkan.

Tahniah diatas karya anda!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Suhaimi Ali

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Mural Di Dinding Tanda Terima Kasih Buat KDYMM Agong Dan Barisan Hero"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*