“Kebenaran Pasti Datang, Keadilan Pasti Menjelma..” – Luahan Anak Perempuan Pengasas Kosmetik

Did4kwa melakukan ugvtan bunvh terhadap bapa t1ri, anak kepada pengusaha kosmetik Dnars tidak mengaku bersal4h dan minta untuk dibicarakan. Meluahkan sokongan kepada abang, Irdiena Hakim menerusi perkongsian di Instagram berkata abang adalah segala-gala baginya.

Seorang abang yang bertanggungjawab

 

View this post on Instagram

 

ABANG IALAH SEGALANYA ,DIA SEORANG ABANG SEORANG AYAH DAN SEORANG IBU DI HIDUPKU❤️ . Abang dari kecil hingga dewasa dia diberi pelbagai jenis ujian hidup dan dia jugalah saksi setiap kesusahan hidup bonda ..abang ialah seorang abang yg bertanggungjawab terhadap adiknya ,dia juga seorang anak yg sangat TAAT ..dia seorang yg sentiasa berfikiran rasional dan nasihatnya sentiasa membuat aku mnjadi insan yg lebih baik ..selepas bonda tiada almost 90% tanggungjawab yg harus dia jalankan serta pelbagai jenis ujian hidup yg harus dia lalui demi kebahagiaan adik-adiknya ..dan skrg dia juga ditimpa masalah yg sgt besar tapi aku kagum ,kerana disaat aku menelefon suaranya sentiasa gembira dan sgt tenang malah masih dgn lagaknya yg melawak (walaupun air matanya mngkin sentiasa mencurah keluar dibelakang aku adiknya) ..abang aku percaya engkau akan menjadi seorang yg lebih berjaya dari sekarang suatu hari nanti ,terima kasih atas segala kesakitan yg kau tahan demi memberikan kebahagiaan kepada keluarga dan demi menegakkan KEADILAN serta demi MEMPERTAHANKAN LEGASI YG TELAH DITINGGALKAN ..aku yakin kau mampu abang ,kerana Tuhan takkan uji seseorang itu lebih drpd kemampuannya!💪🏻❤️ . Terima kasih kepada semua yg sentiasa support kami ..kebenaran pasti datang ,keadilan pasti menjelma ..semoga Tuhan permudahkan segalanya Ameen🌹

A post shared by YES THEY CALL ME “GEGIRL” (@dnarfaziani) on

ABANG IALAH SEGALANYA, DIA SEORANG ABANG SEORANG AYAH DAN SEORANG IBU DI HIDUPKU

Abang dari kecil hingga dewasa dia diberi pelbagai jenis ujian hidup dan dia jugalah saksi setiap kesusahan hidup bonda. Abang ialah seorang abang yang bertanggungjawab terhadap adiknya, dia juga seorang anak yg sangat TAAT. Dia seorang yang sentiasa berfikiran rasional dan nasihatnya sentiasa membuat aku menjadi insan yang lebih baik. Selepas bonda tiada almost 90% tanggungjawab yang harus dia jalankan serta pelbagai jenis ujian hidup yang harus dia lalui demi kebahagiaan adik-adiknya.

Katanya, selepas pemergian bonda tercinta setahun yang lalu, abangnya, Iqbar Hakim banyak mengambil alih tanggungjawab ibu. Abangnya juga terpaksa menjalani pelbagai dug4an demi untuk memastikan kebahagiaan mereka adik beradik.

Aku yakin kau mampu abang

 

View this post on Instagram

 

Tahun kehilangan ..🍃 . Bonda 18 May 2019 adalah hri yg takkan pernah dilupakn oleh rakyat seluruh malaysia ,iaitu di mana hari kami kehilangan seorang wanita yg sgt dermawan ..dan tidak pernah aku sangka bonda 2020 ini aku akn melangkah ke kehidupan tanpa seorang insan yg bernama “IBU” ..dan skrg bermulanya hidupku tanpa belaianmu ,manjamu ,nasihatmu ,restumu & doamu ..smoga kau tenang di sana bonda aku disini akan cuba jdi yg terbaik untk jalani kehidupanku ..i know you alwys there with me mum tpi kita hanya di alam yg berbeza di mana mami sudahpun di alam penamatnya bersama sang pencipta ,dan kakak masih di alam dunia😌❤️ . Bonda terlalu panjang lagi langkah khdupanku dan harapanku hanya satu iaitu engkau akn bangga dgn stiap kejayaanku lalu memelukku ciumku dan sntiasa iringkn doa buatku ..tpi apakan daya itu smua hanya mimpi di tdurku dan takkan pernah jadi kenyataan lagi🌹 . Al-Fatihah

A post shared by YES THEY CALL ME “GEGIRL” (@dnarfaziani) on

Dan sekarang dia juga dit1mpa mas4lah yang sangat besar tapi aku kagum, kerana disaat aku menelefon suaranya sentiasa gembira dan sangat tenang malah masih dengan lagaknya yang melawak (walaupun air matanya mungkin sentiasa mencurah keluar dibelakang aku adiknya). Abang aku percaya engkau akan menjadi seorang yang lebih berjaya dari sekarang suatu hari nanti. Terima kasih atas segala kesak1tan yang kau tahan demi memberikan kebahagiaan kepada keluarga dan demi menegakkan KEADILAN serta demi MEMPERTAHANKAN LEGASI YG TELAH DITINGGALKAN. Aku yakin kau mampu abang kerana Tuhan takkan uji seseorang itu lebih daripada kemampuannya!

Terima kasih kepada semua yang sentiasa support kami. Kebenaran pasti datang, keadilan pasti menjelm4. Semoga Tuhan permudahkan segalanya Ameen.

Dia turut berterima kasih kepada abang di atas segala perit untuk keadilan dan mempertahankan legasi yang ditinggalkan arw4h ibu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Dnarfaziani

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Kebenaran Pasti Datang, Keadilan Pasti Menjelma..” – Luahan Anak Perempuan Pengasas Kosmetik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*