Lelaki Tidur Atas Pembahagi Jalan, Ramai Insaf Celiik Mata Nikmat Pemberian Tvhan

Setiap orang yang hidup di atas muka bumi ini, pastinya bakal menjalani ujian yang telah ditentukan dalam hidup mereka. Ujian yang mendatang tersebut pula dit1mpa mengikut kemampuan dan terdaya diri masing-masing

Di Twitter, seorang lelaki berkongsikan gambar yang membuatkan ramai tersentuh hati apabila melihatnya. Sekali gus, gambar tersebut menyedarkan orang ramai untuk terus bersyukur dengan kehidupan serta ketentuan yang sedia ada.

Kita rasa kita susah dah tapi…

Sekeping gambar seorang lelaki gelandangan sedang tidur di atas pembahagi jalan telah berjaya membuka mata pemuda dan para pengguna laman Twitter.

Lelaki berkenaan turut dilihat tidur di atas pembahagi jalan dengan hanya beralaskan kepingan kotak dan berbekalkan air mineral.

Sedihnya aku tengok dia…

Keadaan yang menimpa lelaki berkenaan sudah semestinya membuatkan para pengguna Twitter simpati dengan nasib yang men1mpa dirinya.

Bayangkan orang lagi lain susah…

Konklusinya, walau apa jua keadaan yang men1mpa dalam hidup, seharusnya kita tetap terus bersyukur kerana mungkin ada yang lebih kurang bernasib baik dari apa yang kita lalui.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Lelaki Tidur Atas Pembahagi Jalan, Ramai Insaf Celiik Mata Nikmat Pemberian Tvhan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*