Merayu Pada Manusia, Ibu Kucing Mohon Pertolongan Bagi Anak2 Yang Kelaparan Makan

Bukan hanya manusia, haiwan juga mempunyai naluri dan perasaan sayang terhadap anak-anaknya. Bahkan, haiwan-haiwan ini lebuh bagus menunjukkan perasaan sayang mereka daripada manusia itu sendiri.

Di laman Twitter tular sebuah video yang memaparkan, gelagat seek0r ibu kucing hitam yang dilihat meminta pertolongan daripada manusia supaya memberi makanan terhadap anak-anaknya yang kelaparan

Siap tunjuk dan bawa jumpa anak!

Ibu kucing berkenaan pada awalnya dilihat mengiau-giau dihadapan pintu rumah seakan-akan merayu dan meminta sesuatu. Kucing jalanan hitam berkenaan kemudiannya mengajak insan berkenaan ke sesuatu tempat seperti ada sesuatu yang mahu ditunjukkan.

Sampainya ditempat berkenaan, amat mengejutkan sekali apabila terdapat beberapa lagi ek0r kucing kecil dan comel yang sedang bermain di sekitar kawasan berkenaan. Rupa-rupanya, kucing-kucing kecil itu merupakan anak-anaknya.

Melihat perilaku ibu kucing itu, dia berkemungkinan merayu dan memohon agar insan sekelilingnya dapat memberikan sedikit makanan buat anak-anaknya yang sedang kelaparan.

Tanggapan ini mungkin tepat sekali apabila 1nsan tersebut memberikan mereka makanan dan kucing-kucing itu makan dengan lahap sekali. Jelas sekali, ibu kucing ini berusaha keras untuk memastikan anak mereka tidak berada dalam keadaan kebuluran.

Pesanan ringkas: Ringankan tvlang untuk membantu dan memberikan makanan buat haiwan-haiwan jalanan. Kemudian, tempat tersebut perlulah dibersihkan semula agar tidak menimbulkan sebarang masalah kelak.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Merayu Pada Manusia, Ibu Kucing Mohon Pertolongan Bagi Anak2 Yang Kelaparan Makan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*