Diri Penuh Ihsan, Tak Kisah Rumah ‘Meriah’ Asal Nasib Kucing Jalanan Terbela

Para pencinta kucing pasti tahun mengenai tarikan tayang ada pada haiwan comel ini. Aksinya yang linc4h dan tidak terjangka mampu membuat pemilik mereka terhibur dan senang hati melihat keletah mereka.

Disebabkan kecomelan inilah, sesetengah pencinta haiwan ini sanggup membawa pulang mana-mana kucing jalanan yang ditemui. Bahkan, cara ini lebih bagus untuk dipraktikkan kerana mampu membela nasib kucing jalanan ini untuk mendapat kehidupan yang lebih baik.

“Kalau jumpa kucing mana2 tepi jalan, semua bawa balik…”

Terdapat satu perbincangan menarik dalam kalangan pengguna laman Twitter, apabila sesetangah pencinta haiwan ini dilihat sanggup mengambil kucing jalanan untuk dibawa pulang ke rumah.

Bukan sekadar membawa pulang suka-suka, bahkan mereka ini membela kucing makanan dengan memberikannya tempat tinggal dan makanan yang secukupnya.

Tak kisah rumah penuh dengan kucing!

Mereka ini juga dilihat sanggup membela kucing ini dengan bilangan yang agak banyak, sehinggakan ruangan rumah mereka dipenuhi dengan haiwan comel berkenaan.

Disebabkan disifat ihsan yang ada pada insan-insan seperti ini, mereka turut dihujani doa-doa yang mulia oleh para netizen. Ramai yang menyukai haiwan ini, namun tak semua sanggup untuk melakukan perkara seperti sedemikian rupa.

Bak kata orang putih, adopt don’t shop adalah satu perkara  bagus untuk diamalkan demi kebaikan haiwan-haiwan terbiar ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Diri Penuh Ihsan, Tak Kisah Rumah ‘Meriah’ Asal Nasib Kucing Jalanan Terbela"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*