Dukungan Kekecewaan, Ibu Monyet Tatap Sayu Anak Mavt Dilangg4r Kereta

Tidak dinafikan bahawa, haiwan-haiwan juga mempunyai naluri dan kasih sayang terhadap keluarga mereka. Bahkan, cara mereka menunjukkan rasa sayang terhadap satu sama lain seakan-akan setaraf dengan sifat penyayang manusia.

Namun, amat mendvka cita apabila masih ada segelintir manusia di dunia ini memperlakukan dan melayan hidupan li4r tanpa belas ihsan. Walhal kadang kala, mereka ini cuma mahukan sisa makanan untuk meng4las pervt yang sedang kelaparan.

Anak monyet dilangg4r kereta

Satu kisah agak trad1s dan sayu yang bakal menyentuh hati pembaca telah dikongsikan oleh para pengguna Facebook. Perkongsian tersebut mengisahkan tentang ibu monyet, yang menatap sayu kemat1an anaknya gara-gara dilangg4r kereta atas jalan raya.

Ibu monyet dah bawa bangk4i lari bersama dalam hutan

Banyak hidupan li4r duduk berehat atas jalan raya…

Tolong memandu dengan perlahan…

Konklusinya, berhati-hatilah walaupun berada di mana jua. Bumi ini bukan sahaja didiami oleh manusia, ciptaan lain juga mempunyai hak yang sama untuk hidup.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Dukungan Kekecewaan, Ibu Monyet Tatap Sayu Anak Mavt Dilangg4r Kereta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*