“Bang Jat menggan4s kembali…” – PU Amin Tak Pvtus Asa Minta Netizen B0ikot Sajat

Sejak akhir-akhir ini dilihat usahawan kontr0versi Nursajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, kembali berani memuat naik foto-foto terlebih seks1 di laman Instagram miliknya.

Tidak senang dengan tindakan Sajat itu, Pencetus Ummah Amin, menerusi Instagramnya telah meminta agar para netizen bertindak memb0ikot usahawan tersebut.

Meskipun ini bukanlah kali pertama PU Amin meminta orang ramai memb0ikot Sajat, namun pendakwah itu tetap dengan pendiriannya untuk tidak membiarkan kemvngkaran terus berlaku di depan mata.

Jangan mainkan agama lagi

Menerusi entri yang ditulis di IG, PU Amin mengakui bahawa dia menerima pelbagai ugvtan atas sebab tindakannya menegur perkara seperti ini. Namun, ia bukanlah penghalang untuk dia berhenti daripada membanter4s kemvngkaran.

“Dah c1um kelambu kaabah sambil menangis dia tetap ulang benda sama. Ya Allah berilah pengajaran kepada manusia ini, dia sering mempermainkan dan mer0sakkan agama mu Ya Allah…”

 

View this post on Instagram

 

Bangjat mengganas kembali. Sebenarnya aku malas dah nak buat benda sama, sejak 2018, benda sama yang berulang dan tak ada perubahan.. . Kecam , ugut, ancam semua aku dapat dulu sebab tegur benda macam ni, tapi disebabkan tanggungjawab dan sayangkan anak keturunan aku, maka aku minta netizen dan seluruh pengguna media sosial BOIKOT dan REPORT IG bangjat.. . Ingat lagi awal tahun dia pergi mekah, masa tengah saie dekat safa marwah aku nampak dia dengan kawan kawan dia dalam kawasan saie, dekat masjid quba di madinah aku nampak dia juga, pakai pakaian perempuan, aku doa agar Allah bagi hidayah. Aku report dekat pihak berkuasa, dia tetap sama dan kuat.. . Walaupun dah cium kelambu kaabah sambil menangis dia tetap ulang benda sama. Ya Allah berilah pengajaran kepada manusia ini, dia sering mempermainkan dan merosakkan agama mu Ya Allah!.. . Pelik dan ajaib masih ramai pengikut, masih ramai yang memuji , masih ramai yang membeli, sedangkan dia sedang merosakkan anak bangsa dengan uplod gambar gambar lucah ini. Jom lah kita sama sama boikot dia, dulu kita pernah buat dan berjaya , sekarang kita lancarkan kembali, ini tindakan sebaiknya, saya juga desak pihak berkuasa ambil tindakan dengan memadamkan semua media sosial bangjat dari alam maya. Berikan ruang pada dia untuk bertaubat dan kembali pada jalan Allah. Kita akan terus doakan dia dan dalam masa yang sama TINDAKAN tegas wajib dikenakan pada dia.. . Pada Allah kami berserah! Ya Allah peliharalah anak anak kami, masyarakat kami, maruah kami dan akhlak kami! Berilah hidayah dan pengajaran pada bangjat Ya Allah!

A post shared by PU Amin (@pencetusummah_amin) on

B0ikot sampai berjaya

Tambah pendakwah itu, dia meluahkan rasa kes4l dengan rentetan kelakuan Sajat, termasuk berpakaian wanita masuk ke Tanah Suci yang sudah jelas tidak mengikut fitrah asalnya. Akan tetapi masih juga ada yang memuja usahawan tersebut.

“Pelik dan ajaib masih ramai pengikut, masih ramai yang memuji , masih ramai yang membeli, sedangkan dia sedang mer0sakkan anak bangsa dengan uplod gambar gambar lucvh ini. Jom lah kita sama sama b0ikot dia, dulu kita pernah buat dan berjaya…”

Takut tengok perangai Sajat ni

Semakin ‘gerun’ melihat kelakuan Sajat, di ruangan komen ramai yang menyokong dan menyahut servan pendakwah tersebut untuk terus memb0ikot laman media sosial usahawan tersebut.

Tak pernah berminat dengan Sajat

Tolong la ambil tindakan dekat Sajat ni

Tangk4p terus jer Sajat ni

Saya sokong ustaz! Selamatkan generasi muda kita

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : PU Amin

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Bang Jat menggan4s kembali…” – PU Amin Tak Pvtus Asa Minta Netizen B0ikot Sajat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*