“Tutup dengan bantal je..”- Fotoshot ‘Pre Wedding’ Unik Tema ‘Bersatu Dengan Alam’

Setiap pasangan pastinya gemar untuk sematkan memori mereka bersama dalam pelbagai jenis bentuk dan juga platfrom. Agar semua kenangan manis tidak terhapvs begitu sahaja dan dapat dipertontonkan semula waktu hari tua.

Disebabkan itu, ramai yang dilihat gemar untuk berhabis duit untuk mendapatkan foto dan video yang cantik bersama pasangan mereka. Hasil foto dan video itu bakal disimpan rapi oleh pasangan untuk dikenang bersama anak-anak kelak.

“Menyatu dengan alam…”

Di Indonesia, bakal pasangan suami isteri ini memilih satu konsep yang unik buat bagi menjayakan photoshot untuk gambar pre-wedding mereka. Idea unik ini sememangnya telah menjadi bualan h4ngat ramai dan idea mereka ini telah mendapat ribuan perkongsian di laman Facebook

Idea mereka ini sudah tentunya mendapat pelbagai canggahan dan krit1kan daripada orang ramai. Tidak kurang juga, ada yang memberikan pujian kepada pasangan ini kerana tampil degan idea yang unik.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: MHI ALLNWS

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Tutup dengan bantal je..”- Fotoshot ‘Pre Wedding’ Unik Tema ‘Bersatu Dengan Alam’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*