Menginjak Usian 15 Tahun, Marissa Dania Dah Ada Kekasih Hati?

Semakin meningkat dewasa dan cantik, sejak akhir-akhir ini anak kedua Abby Abadi dan Norman bernama Marissa Dania pula sering menjadi perhatian netizen.

Malah, menerusi beberapa perkongsian di Instagram Abby, ada memuat naik foto Marissa bersama seorang pemuda yang dikatakan rakan sebaya anaknya.

Boyfriend Marissa ke?

Di Instagram Marissa juga ada memuat naik gambar pemuda tersebut, dengan berpakaian sedondon. Malah, ketika majlis hari jadi ke-15 tahun Marissa, pemuda itu juga ada bersama.

Netizen mula membuat andaian lelaki tersebut adalah kekasih Marissa dan ada juga mendakwa budak lelaki sebaya anaknya itu adalah bakal menantu Abby.

Baik budaknya…

Bagaimana pun, menerusi balasan komen Abby memberitahu bahahwa pemuda itu adalah kawan sekolah Marissa dan disifatkan sangat bagus orangnya.

“Terima kasih ye anak tolong ambil gambar dengan makanan yang bermacam-macam tadi. Amat dihargai. Bagus budaknya, disuruh apa-apa pun tak menolak. Lepas ni minta baca doa untuk majlis tau…”

Terdahulu, Abby pernah berkahwin dengan Norman pada tahun 2002 dan bercerai pada tahun 2008. Hasil perkahwinan, Abby dan Norman dikurniakan tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dania Hakim dan Maria Danisha Hakim.

Abby kemudian mendirikan rumah tangga bersama Faizal pada 14 Ogos 2015. Pasangan itu dikurniakan bayi pra-matang tahun lalu, namun meningg4l dunia selepas 70 hari dilahirkan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Abby Abadi & Marissa Dania

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Menginjak Usian 15 Tahun, Marissa Dania Dah Ada Kekasih Hati?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*