Ibu Muda Usia 18 Tahun, Camp4k Bayi Baru L4hir Dari Tingkat 13

Seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan, menemui aj4l di tangan ibunya sendiri selepas dia dicamp4k dari tingkat 13 sebuah apartmen di Farlim.

Dalam kejadian tersebut, mayat bayi malang tersebut dikatakan dalam keadaan agak trag1s, dengan 0tak habis berkec4i akibat daripada hent4kan yang kuat.

Ibu usia 18 tahun bvang bayi

Berdasarkan laporan Berita Harian, ibu bayi mal4ng yang baru berusia 18 tahun, dipercayai sebagai pelaku dan kini gadis itu telah dit4han polis untuk siasatan.

Penduduk jumpa nampak bayi ot4k berkec4i

May4t bayi itu ditemui oleh seorang penghuni apartmen berkenaan yang dalam perjalanan ke tempat kerja. Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Soffian Santong, mengesahkan kejadian terbabit dan siasatan masih dijalankan.

Kesian bayi itu, apakah dosa sampai sanggup dibuang begitu sahaja. Diharapkan, tind4kan lebih tegas diambil untuk menangani gejala seperti ini terus berlaku.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Berita Harian & Info Roadblock JPJ/POLIS

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Ibu Muda Usia 18 Tahun, Camp4k Bayi Baru L4hir Dari Tingkat 13"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*