Pad4h Meny4kat Kucing Guna Filter, Reaksi Budak Ini Buat Ramai Geli Hati

Kanak-kanak yang membesar di rumah yang memelihara kucing biasanya akan menjadi kawan baik dengan haiwan peliharaan mereka.

Namun seperti mana dengan adik beradik, budak kecil dan kawan bulus mereka juga kadang kala akan melalui perselis1han faham.

Apabila satu pihak terlalu berseronok dan pihak yang lain berasa tidak pvas hat1, mulalah masing-masing memvkul antara satu sama lain untuk melepaskan ger4m.

Itulah juga yang dapat dilihat dalam sebuah video yang telah meraih lebih 1 juta tontonan, di mana seorang kanak-kanak perempuan sedang merakam diri nya meny4kat kucing peliharaannya.

Sambil menggunakan filter bibir, gadis kecil itu membuat mimik muka pada kamera dan pergerakan mulut yang sama muncul pada wajah kucingnya.

Sedang dia berseronok, tanpa diduga kucing tersebut memvkul budak perempuan itu di kepala sebelum melarikan diri.

Kanak-kanak tersebut terkejvt dan memeriksa kepalanya yang sak1t sambil menahan tangisan, dengan kesan filter membuat wajahnya kelihatan lucu.

Tindakan kucing itu yang seolah-olah ger4m diperlakukan seperti permainan membuat ramai yang dapat relate, namun reaksi lucu kanak-kanak itu menjadikan situasi itu lebih menggelikan hati.

Situasi seperti ini juga sering berlaku kepada kanak-kanak kecil yang suka meny4kat kucing, oleh itu seorang pengguna Twitter menasihatkan untuk orang dewasa memastikan ek0r kucing tidak bergerak gel1sah ketika bermain dengan anak-anak kerana itu tandanya dia tidak selesa dan akan menc4kar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Pad4h Meny4kat Kucing Guna Filter, Reaksi Budak Ini Buat Ramai Geli Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*