[VIDEO] Gelagat Si Cilik Berpura-pura Tidur Apabila Ditangk4p Curii Snek Bikin Terhibur

Semasa kecil, kita semua pernah melakukan sesuatu yang dilar4ng oleh orang tua dan cuba memberi pelbagai alasan untuk mengelak dari dihukvm.

Namun cara seorang kanak-kanak perempuan ini mengelak dari kesalahannya diketahui membuat penonton geli hati. Si licik dari Connecticut, AS itu ditangkap oleh neneknya ketika dia sedang mencuri snek dari dapur.

Apabila ditegur, budak perempuan bernama Amala itu memvtuskan bahawa jalan terbaik untuk melepaskan diri dari situasi itu adalah untuk berpura-pura tidur, sambil sedang berdiri.

Telatah lucu kanak-kanak itu sempat dirakam Chris Vaughn yang menunjukkan cucunya berusia 20 bulan itu berpura-pura tidur dengan memejam mata sambil memegang snek di tangannya.

Dalam video yang dimuat naik ke Facebook, kedengaran Chris memberitahu gadis kecil itu untuk meletakkan semula snek tersebut, namun Amala hanya berdiri kaku dan tidak berganjak untuk meyakinkan neneknya bahawa dia sedang tidur.

Neneknya kemudian berkata dia tidak kisah jika cucunya itu memejamkan mata sekalipun, dia tetap perlu meletakkan semula snek itu di dalam kabinet. Akhirnya mengaku tewas, Amala membuka matanya, namun senyuman sinisnya membuat ramai geli hati.

“Tengoklah senyuman nakal dia…”

Dia ingat kalau dia xnampak orang, orang pun xnampak dia…”

ingat kalau dia pejam mata dia jadi halimunan…”

“Tidur berjalan ke kabinet snek, strategi yang berguna…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] Gelagat Si Cilik Berpura-pura Tidur Apabila Ditangk4p Curii Snek Bikin Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*