“Saya Mahu Boyfriend Melayu…” – Permintaan Gadis Korea Ini Curi Tumpuan

Hiburan Korea sangat popular di negara kita sehingga ramai yang terpengaruh dengan budaya mereka. Gadis-gadis berusaha keras untuk mendapatkan kulit putih mulus seperti gadis Korea manakala jejaka-jejaka muda pula masing-masing ingin bergaya seperti oppa-oppa Korea.

Malah kita sering juga mendengar luahan anak-anak muda yang berangan untuk memiliki pasangan kekasih dari Korea. Namun kali ini lain pula kisahnya.

Dalam sebuah video yang tular, seorang gadis Korea memperkenalkan dirinya dalam Bahasa Melayu dan mempunyai satu permintaan.

Dipercayai diajar untuk bercakap Bahasa Melayu oleh rakan Melayunya Sabrina, gadis bernama Sue itu menyatakan bahawa dirinya single dan ingin mencari teman lelaki Melayu.

Telatah comel gadis tersebut menyatakan keinginannya untuk mempunyai boyfriend Melayu mencuri tumpuan ramai sehingga meraih lebih 14 ribu likes, rata-ratanya meninggalkan pelbagai komen lucu.

“Lelaki2 melayu yg cakap perempuan korea plastik lepas tengok video ni…”

nasib baik boyfriend aku takde twitter

Boyfriend melayu tidak mengapa tpi bukan buaya melayu

oppa mesti romantik mcm dlm kdrama urgg tak mcm laki meleis

nak bf melayu boleh tp kena pakai baju sopan sikit

habis aku dressup kan dia ni tudung labuh

mak Saya pon nak menantu org Korean

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Saya Mahu Boyfriend Melayu…” – Permintaan Gadis Korea Ini Curi Tumpuan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*