Senasib Dengan Bapa, Robert Irwin Kongsi Rakaman Dipatvk Ul4r Di Muka

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, Robert Irwin yang berusia 16 tahun semakin menyerupai mend1ang bapanya, Steve Irwin yang terkenal dengan gelarannya sebagai Croc0dile Hunterr.

Walaupun melihat bapanya terk0rban ketika bertugas sebagai pendamp1ng ha1wan berb4haya, Robert tekad mengikuti jejak Steve yang suka berdamp1ngan dengan ha1wan hingga mempunyai s1ri d0kumentari ha1wannya sendiri.


Baru-baru ini, Robert Irwin sekali lagi membuktikan kepada orang ramai bahawa persamaannya dengan bekas pemburru bvaya terkenal itu bukan sahaja dari segi rupa tetapi juga nas1b mereka.

Dalam rakaman dari d0kumentari Crickey! It’s The Irwins yang dimuatnaik ke Instagram, remaja itu dilihat sedang mengendalikan seek0r ul4r sawa karpet sebelum dia dipatvk di muka.


Posting itu turut menyertakan rakaman dari bertahun-tahun lepas di mana bapanya sendiri mengal4mi nas1b yang sama apabila dia dipatvk di muka ketika bercakap pada kamera.

Robert turut berkongsikan gambar perbandingan dirinya dan bapanya selepas digig1t ul4r sambil tersenyum ke arah kamera dengan lvka berdar4hh di wajah mereka.

Adeg4n itu membuat ramai penonton terkenangkan mem0ri mend1ang pembvru bvaya itu dan berkata Steve Irwin pasti bangga dengan anak lelakinya.

Steve Irwin terk0rban secara trag1s pada tahun 2006, apabila dia diseng4t ikan pari di d4da ketika merakamkan salah satu dokumentari hidupan l1arnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber:HCL

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Senasib Dengan Bapa, Robert Irwin Kongsi Rakaman Dipatvk Ul4r Di Muka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*