Kekasih Tertidur, Teman Lelaki Tolong ‘Remove Make-Up’ GF Dipuji ‘Sweet’

Setiap individu pastinya mempunyai cara mereka tersendiri untuk membahagiakan orang yang tersayang. Perlu diingatkan, untuk membahagiakan seseorang, tidak semestinya memerlukan harta, wang dan kebendaan untuk membuatkan mereka tersenyum girang.

Kadang-kala dengan hanya sebuah usaha yang kecil, mampu membuatkan kesayangan menghargainya sampai bila-bila.

Tolong tanggalkan make-up masa GF tertidur

Di Twitter, seorang gadis berkongsikan kisah manis percintaannya apabila teman lelaki dia tolong menanggalkan solekan di wajahnya semasa gadis berkenaan tertidur kepenatan.

Video ringkas yang berdurasi 7 saat itu memaparkan teman lelakinya menelek wajah dan menanggalkan solekan lalu mengucup dahi gadis berkenaan.

Tapi dirakam? LOL…

Sudah tentunya paparan ini mendapat pelbagai pandangan dan juga kritikan terhadapnya. Malah, ada yang mengatakan bahawa ini hanyalah sekadar lakonan sahaja demi meraih perhatian umum sahaja.

“Mampu tengok jelah…”

“Siapa yang rakam ni…”

Bukan macam korang, sendu!

Video ini menerima sebanyak 397,200 tontonan serta lebih 4,300  ulang kicau dan 10,200 tanda suka dari kalangan pengguna Twitter.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Kekasih Tertidur, Teman Lelaki Tolong ‘Remove Make-Up’ GF Dipuji ‘Sweet’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*