Pernah Menghiburkan Ramai, Abang Adik Raver Dilib4s Pemvkul Lalat Makin Matang

Hampir kebanyakan berita ataupun perkara yang tular di media sosial adalah disebabkan oleh gelagat serta perlakuan inividu itu sendiri. Bahkan, ada juga yang sanggup memperb0dohkan diri agar mereka juga dapat meraih populariti sekali gus dikenali dalam kalangan masyarakat.

Apabila sudah tular dan popular, tidak dinafikan juga ada yang mengambil kesempatan dengan situasi yang melanda untuk mengubah kehidupan mereka agar menjadi lebih baik.

Throwback semula video lagend ni!

Di Twitter, seorang gadis telah memuat naik kembali sebuah video yang pernah tular dan menggelikan hati rakyat Malaysia yang menontonnya. Gelagat dua beradik yang berjaya menghiburkan orang ramai saat mereka dimar4hi dan ‘dil1bas’ oleh ibu mereka mengunakan alat pemVkul lalat.

Mana eh mereka sekarang??

Sudah tentunya video lama ini menyebabkan orang awam tertanya-tanya keadaan dan keberadaan dua beradik pada ketika ini. Tidak lama kemudian ada individu yang mendedahkan gambar dan juga media sosial dua beradik ini.

 

“Dah jadi pengawas, budak nasyid…”

“Selalu jadi imam dekat sekolah…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: TwitterInstagram

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Pernah Menghiburkan Ramai, Abang Adik Raver Dilib4s Pemvkul Lalat Makin Matang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*