Mengamvk Pengawal Tak Bagi Masuk, Wanita Bangga Tayang Dapat ‘Facemask’ Percuma

Selagi wabak Covid-19 belum berakhir, kita masih perlu hidup dengan normal baharu dan mengikut segala Standard Operating Procedure (SOP) yang telah ditetapkan.

Justeru, terdapat beberapa premis perniagaan mewajibkan pemakaian facemask jika mahu memasuki premis. Kalau di pintu masuk pasti akan ada yang menjaga dan mengawasi para pelanggan agar mengikut SOP.

Tak pasal2 pengawal kena mak1

Tapi, lain pula dengan satu video yang tul4r ini, memaparkan seorang wanita mengamvk apabila kenalan yang merupakan adiknya, tidak dibenarkan masuk ke dalam sebuah kedai barangan perabot terkemuka, kerana tidak memakai facemask.

Wanita tersebut bertindak memar4hi pengawal keselamatan yang bertugas ketika itu, serta menggesa agar adiknya dibenarkan masuk.

Bangga dapat ‘facemask’ percuma

Di penghujung video, wanita tersebut dan adiknya berjaya masuk tanpa perlu membeli facemask, kerana mereka telah diberikan facemask secara percuma.

Duit banyak tak boleh beli mask ke?

Melihat video tersebut, rata-rata netizen menyifatkan wanita tersebut tidak sepatutnya berkelakuan b1adap sebegitu, dan perlu akur dengan SOP yang ditetapkan.

Muka tak cantik, biar la perangai cantik

Dah tahu nak keluar bawa la mask

Aduh perangai!

Sebenarnya, kalau dah tahu sekarang ini kita perlu hidup dengan normal baharu, sebelum nak keluar kemana-mana sediakanlah facemask sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Facebook

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Mengamvk Pengawal Tak Bagi Masuk, Wanita Bangga Tayang Dapat ‘Facemask’ Percuma"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*