Pemuda Buntu, Ibu Takvt Nak Tinggal Seorang Diganggu Entiti Berjubah Putih

Kita sering mendengari cerita-cerita yang berunsurkan mistik ini banyak diceritakan di internet dan orang di sekeliling kita mengenai pengalaman mereka yang pernah dig4nggu oleh makhlvk halus.

Seperti tweet yang dibuat oleh seorang pemuda ini, menceritakan kini keluarganya sedang berhadapan dengan gangguan makhlvk halus.

Mak dengar bunyi kamera

Menurut pemuda yang dikenali sebagai Asyraf, dia telah berkongsi satu gambar memaparkan satu entiti berjubah putih yang dijumpai di dalam galeri telefon milik ibunya.

Siapa yang ambil gambar?

Tambah Asyraf, sebelum terdapatnya gambar itu ibunya ada memberitahu terdengar bunyi kamera telefon dan nampak telefon menyala dan ketika itu ibunya duduk berseorangan.

Mak jadi takvt lepas ayah meningg4l

Asyraf berkata, ibunya kini duduk berseorangan di rumah selepas ayahnya meningg4l dunia telah mengalami pelbagai ganggu4n, sehinggakan membuatkan ibunya ketakvtan.

Ada poc0ng tidur sebelah adik

Syukur ramai sudi bantu

Minta bantuan Darussyifa’

Ramai juga yang bersimpati dengan gangguan yang dihadapi ibu Asyraf, malah ada juga yang memberikan pelbagai cadangan agar mendapatkan bantuan perubatan Islam.

Pasang ayat Quran pakai speaker

Rumah aku pun pernah jadi macam ni

Ini mungkin s4ka peninggalan

Benda tu berkopiah putih

Meremang betul baca kisah pemuda ini, harapnya ada pihak-pihak yang arif tentang isu makhlvk halus ini dapat menghulurkan bantuan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Asyraf

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Pemuda Buntu, Ibu Takvt Nak Tinggal Seorang Diganggu Entiti Berjubah Putih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*