Kenal Dari Tingkatan 2, Penyatuan Pasangan Beruniform Ini Raih Perhatian

Tidak ramai yang mampu mempertahankan cinta m0nyet mereka sehingga ke j1njang pelamin. Sungguh pun ada, pastinya det1k bahagia itu diraikan dengan penuh makna oleh rakan-rakan dari bangku sekolah dan juga ahli keluarga.

Hanya bergambar sebagai kenang-kenangan, siapa sangka bahawa dua individu ini mampu ke jinjang pelamin dan bergambar dengan pakaian seragam masing-masing. Kisah percintaan sehingga ke j1njang pasangan suami isteri yang berusia 21 tahun ini berjaya meraih perhatian ribuan warga net.

‘Dari tak ada apa2 sehinggalah jadi seseorang…”

Pasangan TUDM dan Pegawai Imigerisen ini berkongsikan kisah lanjut mereka menerusi temu bual.

Mereka yang lebih mesra disapa sebagai Zaihan dan Liyana ini berkata, tidak mudah serta banyak liku pastinya perlu ditempuh1 sebelum mendapat pekerjaan yang diimpikan.

Lebih penting sekali, mereka berdua saling menyokong antara satu sama lain sehinggalah akhirnya membawa ke jinjang pelamin pada 15 Jun yang lalu.

Kesetiaan datang dalam pelbagai bentuk!

Sudah tentunya, kisah percintaan mereka ini mendapat pelbagai reaks1 dari kalangan pengguna Twitter sendiri.

Malah, ada yang meluahkan rasa kagum terhadap semangat dan sokongan yang telah dit0njolkan pasangan ini untuk mengecapi impian masing-masing.

“Aku masih meremp1t melepak sampai subuh…”

Comelnya mereka berdua…

Kuat semangat mereka berdua! Tahniah…

Untuk mencapai sesuatu perkara yang diimpikan itu, sudah semestinya tidak mudah dan banyak liku yang perlu ditempuh1. Oleh itu, disarankan untuk sentiasa berdoa, bersabar dan berfikiran positif terhadap sesuatu situasi yang men1mpa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Mstar, Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Kenal Dari Tingkatan 2, Penyatuan Pasangan Beruniform Ini Raih Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*