Rumah Dimasuki Banjir, Pencinta Haiwan Meravng Tengok Kucing2 Terk0rban

Berat dugaan buat seorang penyelamat dan pencinta tegar kucing (dan haiwan lain), Asrol Adizar apabila lima ekor si bulu peliharaannya terk0rban akibat banjir yang melanda di sekitar Kajang, Selangor semalam.

Berita duka itu dikongsi menerusi laman Facebook miliknya yang memuat naik gambar dan video sekitar kejadian terbabit, malah terkilan tidak sempat menyelamatkan haiwan kesayangan.

Menurut lelaki berusia 34 tahun itu, kejadian banjir tersebut adalah kali pertama berlaku selepas lebih tiga tahun menetap di kawasan berkenaan.

Ya Allah selamatkan mereka!

 

Tambah Asrol, dua lagi ekor turut hilang tanpa dapat dikesan. Bagaimanapun, mujur pemilik kucing memahami situasi yang berlaku namun tetap bersedih atas kehilangan si comel.

Terharu! Tak letak nombor akaun pun, tiba2 dapat derma

Bagi sesiapa yang ingin menghulurkan bantuan…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Asrol Adizar

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Rumah Dimasuki Banjir, Pencinta Haiwan Meravng Tengok Kucing2 Terk0rban"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*