Hasrat Siswa Tercapai! Karya Titipan Khas Dapat Pujian Dr.Noor Hisham

Kebanyakan anak muda dilihat mendedikasikan ucapan terima kasih mereka kepada pemimpin-pemimpin negara menerusi karya serta hasil seni kreatif.

Penghargaan ini dibuat demi menghargai segala peng0rbanan dan kerja keras wira-wira Malaysia untuk membendung penularan wabak COVID-19 dari terus menghantu1 rakyat.

Impian jadi kenyataan!

Hasrat seorang penuntut Universiti untuk menghadiahkan hasil karjanya kepada Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah akhirnya menjadi kenyataan, apabila satu pertemuan telah diaturkan buat dirinya.

Asyreeq Haziq menghadiakan sebuah lukisan  khusus untuk Dr Noor Hisham yang bekerja ker4s dalam mengetuai petugas kesihatan ketika negara dianc4m v1rus pandemik COVID-19.

“Sekalung penghargaan diucapkan…”

Bahkan, pertemuan pemuda tersebut telah dikongsikan oleh Dr. Noor Hisham menerusi laman Facebook peribadi miliknya.

Mahasiswa itu juga berkata bahawa, pertemuan bersama Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia ini bukan sekadar suka-suka. Banyak input serta perisian yang dapat diperolehi semasa sesi 30 minit bersama dengan beliau.

Sebelum ini, hasil karya Asyreeq Haziq telah mendapat pujian Dr Noor Hisham setelah berkongsikannya menerusi laman Twitter.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Harian Metro (Berita Penuh)

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Hasrat Siswa Tercapai! Karya Titipan Khas Dapat Pujian Dr.Noor Hisham"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*