Kvrung Diri Dalam Bilik Selepas Alami Gejala C0vid-19, Remaja 13 Tahun Meningg4l Dunia

Seorang remaja lelaki berusia 13 tahun bertindak mengurung diri di dalam bilik selepas mengalami gejala C0vid-19. Dia yang berasal dari Claremont, California mula berasa tidak sihat pada 4 Julai. Namun, pada 9 Julai, dia meminta bantuan ibu membawanya ke hospital dan disahkan negat1f selepas menjalani ujian swab.

Sak1t dada, l0ya

Foto: https://losangeles.cbslocal.com/

Walau bagaimanapun, remaja yang dikenali sebagai Maxx Cheng itu ditemui meningg4l dunia di dalam bilik pada malam Khamis lalu.

Pada awalnya, dia berasa sak1t di bahagian dada, l0ya dan muntah-muntah. Selepas menjalani ujian swab, dia mengasingkan diri di dalam bilik kerana gejala yang dialaminya.

Kakak mangsa, Charlotte Cheng memberitahu mereka keliru berikutan adik disahkan negat1f v1rus tetapi mempunyai gejala-gejala jangkitan. Mereka telah melakukan carian di internet dan sah ciri-ciri itu ada.

Beberapa hari selepas itu, keluarga menjumpainya terbaring tidak sedarkan diri di dalam bilik.

Meningg4l dunia dalam bilik

Foto: https://losangeles.cbslocal.com/

Kami ke bilik seperti biasa untuk memantau keadaannya. Namun dia tidak menjawab.

Kami dapat tahu dia sudah tidak sedarkan diri.

Kata kakak m4ngsa lagi, batuknya sudah berkurangan malah tiga hari sebelum meningg4l dunia demamnya sudah surut.

Tambah keluarga, m4ngsa mengamalkan gaya hidup yang sihat selain menyertai pasukan renang di sekolah. Mangsa juga memasang impian untuk ke Olimpik.

Keputusan bed4h siasat untuk mengetahui punca kemat1an m4ngsa akan diperoleh dalam tempoh masa beberapa hari akan datang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Daily Mail

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Kvrung Diri Dalam Bilik Selepas Alami Gejala C0vid-19, Remaja 13 Tahun Meningg4l Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*