PM Buat Perutusan Khas Jam 4 Petang Hari Ini

Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan menyampaikan perutusan khas sempena Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) pada jam 4 petang hari ini.

Sebuah posting yang memaparkan poster rasmi dikongsi menerusi laman Facebook miliknya sebentar tadi, dimana akan bersiaran secara langsung melalui RTM, Bernama TV, TV3 dan Astro Awani.

Poster berkenaan turut dikongsi semula oleh Bernama TV dan Berita Harian di page Facebook masing-masing. Jadi jangan lupa saksikan perkembangan terkini mengenai PKPP!

Terdahulu, Pejabat Perdana Menteri (PMO) menafikan Muhyiddin akan menyampaikan perutusan khas PKPP Perintah pada jam 3 petang hari ini seperti tular di media sosial.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Muhyiddin Yassin

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "PM Buat Perutusan Khas Jam 4 Petang Hari Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*