“Terima kasih sokong bakat saya. Saya minta maaf..” – Pelukis Mural

Salah seorang pelukis mural, Suhaimi Ali berterima kasih kepada orang ramai yang menghargai bakatnya dalam menghasilkan potret gergasi yang memaparkan wajah beberapa pemimpin negara.

Ucapan tersebut diluahkan selepas karya dilukis pemuda berusia 27 tahun itu dan dua rakannya diconteng dengan kata-kata kesat awal pagi tadi di Taman Cahaya Alam, Seksyen U12, Shah Alam.

“Assalamualaikum semua, disini saya nak ucapkan terima kasih sebab support bakat saya dan bagi saya tunjuk bakat pada semua,” tulisnya.

Suhaimi turut memohon maaf dimana lukisan yang diconteng itu telah dicat semula dengan cat putih oleh kakitangan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) dan tiada lagi seni mural di lokasi tersebut

“Saya mintak maaf, tiada lagi mural di U12 untuk orang datang bergambar. Hero is gone. Terima kasih semua,” katanya.

Posting berkenaan dihujani kata-kata semangat netizen yang berharap agar dia tidak mudah berpvtus asa dalam berkarya selain tabah menghadapi dug4an tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Suhaimi Ali

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Terima kasih sokong bakat saya. Saya minta maaf..” – Pelukis Mural"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*