Hargai Ihsan Manusia, Kucing Kebvlur Makan Sambil Berlinang Air Mata

Terguris hati apabila terdengar kes-kes kekejam4n terhadap haiwan jalanan yang semakin menjadi-jadi. Walaupun pelbagai hvkum serta tindakan dikenakan, namun ia seakan-akan tidak memberikan sebarang 1mpak kepada individu yang tak berhat1 pervt.

Lebih memedihkan apabila, si pelaku sanggup merakam perlakuan kej1nya itu dan sebarkan video berkenaan menerusi media sosial. Sedang, haiwan-haiwan berkenaan tidak berlaku g4nas ataupun menyer4ng orang sekeliling mereka.

Makan sambil menangis

Salam seorang pengguna berkongsikan pengalamannya yang melihat seek0r kucing terbiar, menitiskan air mata saat menjamah makanan yang diberikan.

Bahkan, tindak-tanduk kucing berkenaan membuatkan wanita tersebut dan suaminya juga turut mengalirkan air mata mengenang nasib kucing jalanan itu.

Di ruangan komen, orang ramai juga dilihat turut terkesan dan bersimpati dengan nasib kucing berkenaan. Ada juga yang menyarankan agar wanita berkenaan ambil kucing tersebut dan membelanya di rumah.

Masyarakat diingatkan untuk tidak berlaku kej4m terhadap alam dan juga hidupan l1ar.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Hargai Ihsan Manusia, Kucing Kebvlur Makan Sambil Berlinang Air Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*