Berpakat Sama Keluarga Kekasih, BF ‘Fly’ Pergi Sabah Jumpa Teman Wanita

Setiap individu pastinya mempunyai cara mereka tersendiri untuk bahagiakan pasangan masing-masing. Tak kisahlah sama ada memewahkan mereka dengan harta benda ataupun pelbagai cara, usaha tersebut pastinya akan dihargai.

Tetapi, yang paling penting adalah keikhlasan dan kesetiaan antara setiap pasangan untuk saling menghargai diri masing-masing.

“Tiba2 dia ada kat Sabah!!!”

Di Twitter, sepasang kekasih berjaya meraih perhatian dan membuat ramai kagum dengan kisah percintaan jarak jauh mereka. Teman lelaki gadis berkenaan senyap-senyap berkunjung ke Sabah tanpa pengatahuannya.

Lebih mengujakan, teman lelaki wanita itu berpakat dengan keluarga keksihnya untuk merancang perjumpaan mereka di lapangan terbang.

“Tengoklah macam mana dia plan nak buat kejutan…”

“Dah lama plan dengan mama & papa…”

Tiba2 tengah tunggu dihadapan pintu KFC

Di ruangan komen, ramai yang memuji usaha teman lelaki gadis ini dan mendoakan agar hubungan mereka berkekalan sehingga ke jinjang pelamin.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Berpakat Sama Keluarga Kekasih, BF ‘Fly’ Pergi Sabah Jumpa Teman Wanita"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*