Masih Ada Saki-Baki Karya! Pelukis Yang Sama Hanya Di Lokasi Berbeza

Sebelum ini, kemar4han rakyat Malaysia tercetvs ak1bat perbuatan dua orang 1nsan berhati bvsuk yang mer0sakkan karya mural gergas1 yang melakar wajah-wajah pemimpin Malaysia. Lebih menyedihkan, mural tersebut dic0nteng dengan kata-kata kes4t menggunakan spray berwarna merah.

Karya berkenaan kemudiannya terpaksa dipada4m oleh pihak MBSA demi tidak memalvkan pemimpin dan orang ramai menggesa agar pelaku tersebut ditangkan serta diberikan hvkum yang sewajarnya.

Saki baki masih ada…

Untuk makluman, karya sedemikian masih lagi ada namun cuma terletak di lokasi yang berbeza dan skalanya tidaklah sama seperti sebelum ini. Mural tersebut dilukis sendiri oleh Miey Ali yang memaparkan barisan frontliner yang ‘diketuai’ oleh oleh Dr. Noor Hisyam.

Ada di area Kota Damansara rupanya…

Progress penghasilan mural

Tolong letak CCTB depan belakang…

Sudah semestinya, kewujudan saki baki karya ini membuatkan kebanyakan orang ramai mahu melindunginya agar kejad1an serupa tidak berulang.

Baru tengok tadi..

Harap2 jangan ada yang c0nteng dah!

Jangan ada yang gatal tangan jahan4mkan benda ni

Tak sanggup tengok karya kena c0nteng lagi!

Jangan lupa, pelaku masih lagi bebas diluar sana tanpa sebarang tindakan yang dikenakan terhadap mereka.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Masih Ada Saki-Baki Karya! Pelukis Yang Sama Hanya Di Lokasi Berbeza"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*