Polis Dah Jumpa Petunjuk, ‘Akak2 Bvsuk Hati’ C0nteng Mural Dibvru Dan Bakal Ditangk4p

Manusia dengan perangai busuk hati memang susah nak dipisahkan, sampaikan hasil titik peluh para pelukis yang melakar mural barisan pemimpin negara di Taman Cahaya Alam, Seksyen U12, Shah Alam dic0nteng dengan kata-kata kes4t.

Apa masalah mereka? Kalau ya pun tak suka dengan kerajaan sekarang perlu ke nak melepaskan kemar4han dan kebenc1an dengan cara yang tidak bersivik.

Polis dah jumpa petunjuk

Mujurlah, dalam laporan Harian Metro, polis dah maklum dah jumpa petunjuk serta sasaran individu dipercayai terbabit dalam insiden menc0nteng mural tersebut.

Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed berkata, pihaknya masih di peringkat siasatan untuk mengenalpasti individu terbabit dan jumpa beberapa ‘target’.

Bakal dit4ngkap dalam masa terdekat

Mujurlah ada satu rakaman kamera litar tertutup (CCTV) tular di media sosial memaparkan dua orang wanita sedang ‘seronok’ mer0sakkan mural lukisan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin; Menteri Kanan (Pertahanan), Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah.

Memandangkan polis kata dah jumpa petunjuk, jadi tak mustahil la ‘akak-akak’ bvsuk hati ini bakal dit4ngkap dalam masa terdekat ini, boleh rakyat Malaysia tahu siapa dal4ng disebalik kerja-kerja vandal1sme ni.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Polis Dah Jumpa Petunjuk, ‘Akak2 Bvsuk Hati’ C0nteng Mural Dibvru Dan Bakal Ditangk4p"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*