Kalah Orang Muda, ‘Auntie’ Umur Dah 60 Tahun Tapi Kulit Mulus Dan ‘Glowing’

Penjagaan kulit muka sangat sinonim dengan kaum wanita. Banyak skincare line yang dikeluarkan bagi memenuhi permintaan kaum wanita yang dikatakan mampu memberi keberkesanan yang maksima buat pengguna mereka.

Namun, para wanita ataupun gadis-gadis remaja disarankan untuk memakai produk penjagaan muka yang bersesuaian dengan masalah kulit mereka. Paling penting, produk tersebut mestilah diuji secara klinlikal dan mendapat kelulusan daripada pihak yang sewajarnya.

Kulit masih cantik walaupun sudah berusia!

Namun, tidak dinafikan masih lagi ada ada wanita yang tidak kisah dengan penjagaan kulit disebabkan kulit mereka licin dan tidak mempunyai sebarang masalah. Namun, pemikiran dan perbuatan sebegini sebenarnya akan memberikan kesan pada kulit wajah sewaktu dilanjut usia nanti.

Seorang youtuber berjaya meraih perhatian ramai dengan kulit wajahnya yang muda remaja walaupun sudah memasuki usia 60 tahun.

Siap bagi tips kat Yotube jugak…

https://www.youtube.com/watch?v=aq7hv5whboE&t=995s

Tolonglah jangan percaya local produk kat FB tu…

Ramai yang bersetuju dan berpendapat bahawa wanita sewajarnya menjaga kulit muka dengan seeloknya sejak dari zaman remaja lagi.

Cantiknya kulit dia!

Skincare & makanan yang sihat…

Sila amil kisah pasal penjagaan muka!

Ingat wanita semua, kalau nak kulit cantik dan mulus sewaktu lanjut usia nanti pastinya pakai skincare yang elok dan jaga pemakanan!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: YoutubeTwitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Kalah Orang Muda, ‘Auntie’ Umur Dah 60 Tahun Tapi Kulit Mulus Dan ‘Glowing’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*