“Saya Doa Nabila Dan Sharnaaz Bertemu Pasangan Yang Kekal Sehingga Akhir Hayat..” – Neelofa

Pengacara dan pelakon terkenal, Noor Neelofa kagum dengan sikap profesional Noor Nabila dan Sharnaaz dalam membesarkan putera tunggal mereka iaitu Jebat Jayden meskipun telah sah bercera1 secara hak4m pada 9 Julai lalu.

Neelofa turut berharap sikap kakak dan bekas abang iparnya itu dijadikan contoh kepada pasangan yang mengalami s1tuasi sama.

Mereka sangat profesional

Tiada banyak yang saya mahu komen mengenai perceraian mereka. Tetapi apa yang boleh saya kongsi, saya kagum hubungan Sharnaaz dan Nabila kerana biarpun sudah bercera1, mereka sangat profesional. Kalau orang datang ke rumah tengok mereka, orang akan ingat mereka masih bersama. Memang tidak nampak hubungan mereka bermasalah.

Ujar Neelofa, Sharnaaz dan Nabila sangat profesional dan hubungan mereka seolah tiada masalah sewaktu bekas abang iparnya itu melawat anaknya di rumah mereka. Tambahnya, dia sangat menghormati Sharnaaz kerana dia menjalankan tanggungjawabnya sebagai bapa yang baik buat Jebat meskipun tidak tinggal sebumbung.

Meluangkan masa bersama anak

Setiap hari Sharnaaz datang ke rumah meluangkan masa bersama anaknya, kadang-kadang sampai dua kali dalam sehari. Jujurnya saya sangat hormati Sharnaaz kerana menjalankan tanggungjawab sebagai ayah dengan sangat bagus. Itulah satu perkara positif yang orang ramai kena tahu. Saya harap orang di luar sana yang mengalami keadaan yang sama, dapat menjadikan mereka sebagai contoh. Mereka boleh buat, mengapa tidak orang lain.

Saya mendoakan Nabila dan Sharnaaz masing-masing dapat bertemu pasangan yang sesuai dan kekal sehingga akh1r hay4t.

Neelofa turut berharap pasangan yang sudah bercera1 di luar sana dapat menjadikan kakak dan abang iparnya itu sebagai contoh terutama dalam membesarkan anak. Bekas pengacara ‘Meletop’ itu turut mendoakan yang terbaik buat Nabila dan Sharnaaz.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Berita Harian

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

Berkongsi momen manis membuat kejutan sempena hari lahir pelakon dan usahawan, Fizo Omar, nama pelakon Azar Azmi sekali lagi menjadi perhatian netizen.

Meskipun ramai yang suka melihat hubungan rapat pasangan itu, bagaimanapun ada segelintir dikalangan netizen yang kurang senang dan beranggapan Azar seolah-olah terlalu mencuba untuk mendapatkan Fizo.

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THE SMURF 😂 Happy belated birthday @fizoomar And its paid 😂 all the TSUNAMI 🌊 and TURBULENT just for you 🤣 now you can call AMBULANCE 🚑 to fetch you #dendamterbalas . . Keep all of this in the box and keep it in the safe, One day when you unlock the safe and open the box, you can smile with all the memories… #♥️ I gave a chance to everyone to celebrate with you first Because i wanna be the last for you… . . Tq to each one LETUPAN Cake @petitchef_cakes @bbqmalaysia @bbqmalaysia @ladybosscake @tauhubegedil.gemoleh @karipappusing_demmoqq_delivery @abamsdfood @icecreamlegend_damansara @mang_a_boi86 @nsdalicious @umikalsomghani . All friends @mecanicagarage My sifu dirt bike @acoi_pangkolo My nutrition @ay41man @lyn.shaare @hirevfazley717 @rrainnnbowww @imzack74 Abg mat (old skool xde ig) @kam2u @pejoyyahaya @syam0nz @azri_1976 @mimiiaman ABOS TEAM FOC TEAM . The video coming soon @hfilmsproduction @picxelmotionfilms . . BROUGHT TO YOU BY @snowybyazarazmi . . #kautungguakudatang #donthatespreadlove mekja #abejoe #azarazmi #fizoomar

A post shared by ABOS (@azarazmi) on Jul 20, 2020 at 9:41pm PDT

Menerusi ruangan komen perkongsian itu, seorang netizen menyind1r Azar dengan menvduh pelakon itu menggelet1s untuk dapatkan Fizo. Malah turut menggelar Azar seorang yang ged1k. Bagaimanapun, komen itu menerima kec4man netizen lain yang menganggap individu berkenaan seolah bvsuk hati.

Tidak melatah dengan komen negatif netizen itu, Azar dilihat membalas komen tersebut dengan mengajak individu itu untuk megenali dirinya dengan lebih dekat.

Selasa lalu, Azar membuat kejvtan sempena sambutan hari lahir Fizo Omar yang ke 35. Menerusi kapsyen, Fizo juga dilihat turut meninggalkan komen dengan menzahirkan ucapan terima kasih buat Azar atas usaha tersebut.

Timbul spekulasi mengenai status hubungan mereka, bagaimanapun Fizo berkata dia selesa berkawan dengan Azar, namun masih jauh lagi untuk mentafsirkan hubungan mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Instagram

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Saya Doa Nabila Dan Sharnaaz Bertemu Pasangan Yang Kekal Sehingga Akhir Hayat..” – Neelofa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*