[VIDEO] Asyik Sabar Layan Bini Pan4s B4ran, Shukri Yahya Kriitik Watak Khuzairi Depan TV

Sebut sahaja nama Shukri Yahya, kita pastinya dapat membayangkan karakter lelaki romantis dan sweet yang sering dibawakannya dalam pelbagai drama Melayu khususnya di TV3, kan? Tidak ketinggalan, watak Khuzairi menerusi ‘7 Hari Mencintaiku 2’ juga membawakan konsep sama iaitu seorang suami yang sangat sabar dalam mendepani kemelvt rumah tangga sendiri sejak sekian lama.

Makin p4nas hubungan Mak Leha & Mia

Bahkan dia sudah berkali-kali terperangkap di dalam situasi ‘tersepit’ tatkala melayani sikap ibu kandvng (Mak Leha) serta bar4n isterinya, Mia. Seolah-olah enggan menyebelahi mana-mana pihak, lelaki ini seringkali runsing dan hanya mampu berdiam memikirkan keteg4ngan hubungan di antara dua insan tersayangya yang suka ‘bertek4k’ umpama anj1ng serta kucing.

 

View this post on Instagram

 

Makin panas🔥 Mia memang dah lupa jasa Arwah Buntat pada dia, tergamak Mia buat macam tu kat Mak Andak😢 Patutlah Mak Leha mengamuk😔 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

 

View this post on Instagram

 

Makin panas🔥 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

 

View this post on Instagram

 

Merajuk lagi Mia, nasib baik Abang Ri pandai memujuk😍 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

Mengata diri sendiri ke Shukri oi?

Bukan sahaja penonton di rumah, malahan Shukri Yahya sendiri seakan-akan geram dengan karakter Khuzairi yang terlalu penyabar. Melalui sebuah posting yang dikongsikan oleh Instagram @dramafilemadaptasinovel sejak beberapa hari lalu, dia secara selamba mengkritik karakternya sendiri di hadapan televisyen. Dengan muka selamba dan wajah berselor0h, pelakon lelaki kacak ini menyifatkan bahawa dirinya pasti akan hilang sabar hingga naik tangan jika berada dalam situasi Khuzairi. Aksi itu sekali gus mencetvskan ketawa di kalangan netizen.

 

View this post on Instagram

 

Ni ada penonton tak puas hati dengan Dr Khuzairi sebab terima semua apa yang Mia buat😁 Dr Khuzairi ni memang penyabar tapi kalau sekali dia mengamuk, memang Mia tau la nasib dia😂 . #7HARIMENCINTAIKU2 Mulai 2 Julai 2020 Setiap Isnin hingga Jumaat 7 Malam hanya di Akasia @tv3malaysia . Adaptasi Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya @sitirosmizahsemail Arahan : @khanmancung Terbitan : @sronesdnbhd Dibintangi oleh @sallywho @shukriyahaya @lala.wansharmila @syazwanzulkifly @lizza_abdullah @kazar35 @jajailiyes_ @bilazali @jasminhamidjh @seanlje @dhia_ly @puterirafasya1 @shaharuddinthamby @wafarienaroslan @_anneabdullah @razzuanrosli @syaffiqsahli Dan ramai lagi . OST Aku Bidadari Syurgamu – @ctdk . #7harimencintaiku2 #akasiatv3 #tv3malaysia #sitisaleha #shukriyahaya #wansharmila #sofi #syazwanzulkifly #khuzairi #miaadriana #ctdk #7harimencintaiku #dramasangat #Malaysia #kitabaikramaisayang #sitinurhaliza #seanlee #kitajagakita #buntat #paksamad #makleha #fightcovid19 #kitamestimenang #sitirosmizah #dramaadaptasinovel #akubidadarisyurgamu Reposted from @khanmancung

A post shared by 7 Hari Mencintaiku 2 (@_7harimencintaiku2) on

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Instagram 7 Hari Mencintakui 2 & drama sangat

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] Asyik Sabar Layan Bini Pan4s B4ran, Shukri Yahya Kriitik Watak Khuzairi Depan TV"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*