Warga Emas Pegang Kadbod Tengah Panas Jual Dadih Demi Cari Rezeki

Pelbagai cara boleh dilakukan dalam mencari rezeki yang halal. Dalam keadaan yang mendesak seperti sekarang, tidak kira tua ataupun muda, masing-masing berlumba dalam mencari sesuap nasi untuk diri sendiri dan keluarga.

Sehubungan dengan hal tersebut, seorang penggua Twitter dikenali sebagai Gebarputih telah berkongsi beberapa foto seorang pakcik yang gigih menjual dad1h dengan hanya bermotosikal.

Berdiri pegang kertas

Warga emas itu berdiri sambil memegang kertas menulis dadih dihadapan Maybank, Senawang dan dilihat membawa dad1h jualannya dengan hanya bermotosikal.

Makanan semua sedap

Muat naik yang sudah mencecah 4 ribu tanda suka dengan dan 8 ribu perkongsian semula betul-betul membuatkan warganet teruja untuk mendapatkan jualannya itu.

Dalam merasai kesedapan makanan dan dadih yang dijual, mereka juga pastinya ingin membantu melariskan perniagaan warga emas tersebut yang setia berdiri mencari pelanggan demi kelangsvngan h1dup.

Boleh pergi singgah ni

Kesiannya atok ni

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Gebarputih

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Warga Emas Pegang Kadbod Tengah Panas Jual Dadih Demi Cari Rezeki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*