Prank Uji Kesetiaan Wanita Dengan RM20,000 Ini Dikec4m Netizen

Keranc4kan pelbagai bahan tontonan di Youtube memang menyeronokkan dan baru-baru ini satu video yang berkisarkan ‘ujian kesetiaan’ seorang wanita telah menjadi bahan bualan netizen – yang rata-ratanya bengang dengan prank tersebut.

Melalui pot0ngan pendek video berkenaan yang dikongsikan di laman Twitter, penonton dihidangkan dengan pelbagai em0si dan juga rasa mar4h terhadap rakaman tersebut.

Rata-rata menyatakan bahawa ‘ujian’ berkenaan tidak patut dilakukan dan ada juga yang bersetuju agar perkara yang sama dilakukan pula terhadap kaum lelaki.

Bagi kami, tidak tahulah, nampak fake pun ada tapi inilah namanya hiburan. Siapa yang bijak memanipulasi situasi, drama dan kecendervngan masyarakat dalam menilai sesuatu, dialah yang beruntung untuk meraih perhatian.

Bagi anda pula macam mana? Adakah anda setuju video prank atau ‘ujian’ sebegini dilakukan hanya ke atas wanita sahaja?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Gulapop

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Prank Uji Kesetiaan Wanita Dengan RM20,000 Ini Dikec4m Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*