Tekun Tolong Anak Siapkan Jambangan Duit, Si Bapa Tak Tahu Itu Hadiah Buat Dirinya

Selain membahagiakan pasangan tercinta, ibu bapa pula jangan dilupakan kebahagiaan mereka. Kerana tanpa mereka, anak-anak tidak akan mampu menggapai apa yang mereka kecapi sehingga kini.

Di Twitter, seorang gadis berjaya mencuri tumpuan orang ramai mengenai kisah bapanya yang mencuit hati. Gadis berkenaan pada mulanya ingin membuat kejutan kepada bapanya, namun terdapat pula cerita disepanjang persiapan yang berlaku.

“Tapi tuan sendiri dok hias…”

Gadis berkenaan ingin menghadiahkan bapanya itu jambangan bunga sempena ulang tahun kelahiran beliau. Namun, perkara tersebut terpaksa dirahsiakan daripada bapanya dan menyatakan jambangan tersebut merupakan milik salah seorang pelanggan.

Disebabkan itu, bapanya turut menringkan tulang membantu anaknya itu menyiapkan tempahan buat pelanggan tersebut.

“Mak dah takde. Tinggal yang ni sorang je…”

Minta maaf balik sebab tipu!

Sudah tentunya, kecomelan dan gelagat pakcik berkenaan menghiasi hadiahnya sendiri berjaya menggeletek hati orang ramai. Bahkan, ramai yang turut meninggalkan ucapan ulang tahun kelahiran terlebih dahulu buatnya.

Alahai, comelnya pakcik…

Dia buat untuk diri sendiri, apa salahnya…

Semoga diberikan kesihatan yang baik & berpanjangan

“Happy birthday in advance…”

Kemain tekun tolong anak

Setiap individu pastinya mempunyai cara yang tersendiri untuk membahagiakan insan yang tersayang. Tak kisahlah cara apa sekalipun, paling penting melakukannya dengan ikhlas.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Tekun Tolong Anak Siapkan Jambangan Duit, Si Bapa Tak Tahu Itu Hadiah Buat Dirinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*