Rindu Anak Bini, Tukang Sapu Buat Bentuk ‘Love’ Guna Daun Kering Menyentuh Hati

Setiap insan berhak untuk memaparkan rasa cinta dan sayang mereka terhadap individu-individu yang terpenting dalam hidup mereka. Agak menyedihkan apabila terpaksa berhadapan dengan realiti terpaksa berjauhan dengan keluarga ataupun pasangan, kerana kekangan kerja.

Namun, kadang-kala perkara tersebut terpaksa ditelan pahit oleh mereka di luar sana hanya kerana ingin mencari rezeki agar kehidupan berkeluarga menjadi lebih baik. Luahan rasa rindu hanya mampu diubati dengan mendengar suara ataupun membuat panggilan video sahaja.

Buat bentuk hati semasa sedang menyapu!

Beberapa keping gambar tersebar di media sosial beberapa hari lalu telah berjaya menyentuh hati hampir seluruh pengguna internet. Seorang tukang sapu dilihat membuat bentuk hati menggunakan daun kering bukan sekadar suka-suka bertindak sedemikian.

Rupa-rupanya, tukang sapu di Dubai ini sedang merindui anak dan isterinya dan bakal terbang pulang bertemu mereka pada bulan hadapan.

Termenung sambil melihat bentuk hati yang dibikin

Di ruangan komen pula, ramai yang menyatakan perasaan sayu dan sedia yang terpaksa oleh lelaki ini demi kebaikan nasib keluarganya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Rindu Anak Bini, Tukang Sapu Buat Bentuk ‘Love’ Guna Daun Kering Menyentuh Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*