Video Wanita Cur4ng Demi RM20,000 Ternyata Fake, Ramai Tertipv

Sudah dijangkakan video yang dihasilkan oleh anak-anak muda ini di Youtube adalah fake, baru-baru pemilik akaun Bros Gang di Youtube mengaku bahawa video tersebut adalah ‘lakonan semula’.

Pengakuan tersebut juga dalam masa yang sama membuatkan netizen tertanya-tanya mengenai kesahihan video-video keluaran mereka yang lain.

Namun perkara sebegini bukanlah sesuatu yang as1ng lebih-lebih di zaman viral sekarang ini. Jumlah tontonan bagaikan satu piala yang dikejar selain kepuasan melihatkan komen-komen yang termakan dengan lakonan tersebut.

Perkembangan pes4t dan kelahiran Youtuber di Malaysia dilihat semakin ranc4k dan dalam masa yang sama, content sebegini sememangnya menjadi perhatian ‘kaki drama’ di luar sana.

Kelahiran video sebegini umpama salah satu pilihan channel yang anda boleh ikuti di Youtube. Maklumlah, televisyen pun orang dah jarang tengok bukan? Tapi apa-apa pun, jika anda terseremp4k video sebegini, bijaklah menilai sebelum terus percaya serta merta.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Gulapop

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Video Wanita Cur4ng Demi RM20,000 Ternyata Fake, Ramai Tertipv"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*