Pensyarah UIAM Mavt Ditangan Suami, Dijervt Sampai Meningg4l

Seorang pensyarah di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), Prof Madya Dr Maizatulnisa Othman, 40, ditemui mat1 di dalam sebuah kenderaan, dipercayai dibvnuh oleh suaminya sendiri.

Suspek dikatakan telah menjervt leh3r m4ngsa menggunakan tudung yang dipakai, kerana tidak dapat menerima kenyataan isteri menfailkan pencera1an.

Dah bvnuh, pura2 cari pulak

Cuba untuk menyembunyikan jen4yahnya, svspek berusia 41 tahun berpura-pura mencari isteri dan anak perempuannya berusia 14 tahun dan kemudian menghubungi pihak polis memaklumkan menemui mngsa dalam keadaan tidak sedarkan diri jam 1.04 pagi.

“Dia kemudian keluar bersama anak menaiki kenderaan e-hailing konon ingin mencari wanita itu yang tidak pulang ke rumah dari jam 4 petang Rabu lalu…”

Dia sendiri yang bawa m4yat m4ngsa

Ketua Polis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof berkata, svspek yang bekerja sebagai sukarelawan badan bukan kerajaan (NGO) itu dipercayai melakukan perbuatan berkenaan di Taman Mas, Putra Perdana, di Sepang.

“Suspek kemudiannya membawa myat m4ngsa menggunakan kenderaan dipandunya menghala ke Tasik PKNS, Dengkil pada 4.30 petang Rabu lalu…”

Sampai di kawasan tersebut, svspek menukarkan tempat mangsa ke tempat pemandu, kemudian mengambil dompet dan telefon mangsa sebelum meninggalkannya dalam keadaan enjin kereta masih hidup.

Svspek dan m4ngsa sudah berkahwin pada tahun 2005, hasil perkahwinannya mereka dikurniakan seorang anak perempuan berusia 14 tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Harian Metro  & Rizzuan Pakechik

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Pensyarah UIAM Mavt Ditangan Suami, Dijervt Sampai Meningg4l"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*