Luahan Bah4na N4jis Dad4h Serta T4ngisan Anak, Isteri Dan Mak Dibalik Tirai BesI

Bukan sekadar ugvtan, slogan ‘Dad4h Per0sak Bangsa’ ada kenyataannya yang tersendiri. Individu yang terjebak dengan kancah dad4h ini pastinya bakal terjer4t dengan naj1s berkenaan buat selama-lamanya jika tidak kuat untuk mel4wan n4fsu sendiri.

Lebih menyedihkan, dad4h juga merupakan punca utama hidup dan tingkah laku seseorang berubah 100%. Bukan setakat itu, ada yang sanggup bertindak diluar jangkaan gara-gara kemahuan mereka tidak dituruti sehingga mencetvskan 1su jen4yah dalam masyarakat.

Kisah sebenar disebalik naj1s d4dah!

Salah seorang pengguna Facebook, mencerita realiti sebenar yang sering berlaku di kawasan tah4nan pesalah-pesalah yang terlibat dengan kes penyal4h gunaan dad4h.

Lebih menyayat hati apabila para ahli keluarga serta anak isteri turut terkesan dengan perbuatan daripada pes4lah itu sendiri.

Anak terkesan, boleh terkena tekan4n j1wa

Hanya mampu janji di mulut sahaja

“Sekali terjebak dengan naj1s d4dah…”

“Jangan jadi h4mba d4dah…”

Ringkasnya, jauhi dadah! Jangan sesekali terdetik untuk mencuba sesuatu yang hanya mer0sakkan diri sendiri dan keluarga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Luahan Bah4na N4jis Dad4h Serta T4ngisan Anak, Isteri Dan Mak Dibalik Tirai BesI"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*