Pembantu Rumah Afrika Selamatkan Anak Majikan Dari Letvpan Di Beirut Raih Pujian Dunia

Berita mengenai dua letvpan besar menggegarkan Beirut, Lubnan pada petang Selasa, menyebabkan sekurang-kurangnya 73 orang terbvnuh dan 3,000 yang lain cedera. Letvpan dikatakan berlaku di Pelabuhan Beirut sekitar 6.10 petang waktu tempatan menggeg4rkan hampir kesemua bangunan di seluruh bandar selain menyebabkan banyak k0rban ny4wa dan ker0sakan.

Punca sebenar letvpan masih belum diketahui, tetapi Menteri Dalam Negeri Mohammad Fahmi berkata ia mungkin disebabkan bahan kim1a yang disimpan di pelabuhan berkenaan meletvp.

Banyak video-video yang dirakam oleh orang awam di negara itu mulai tersebar satu per satu di media sosial. Salah satu video CCTV di sebuah kediaman telah berjaya meraih perhatian dunia dengan tindakan pantas wanita menyelamatkan kanak-kanak dari letvpan yang berlaku.

Orang gaji berasal dari negara Afrika ini dipuji oleh penduduk dunia kerana tindakan tangkasnya yang menyelamatkan anak majikan dari terkena serp1han oleh letvpan yang berlaku.

Wanita ini juga digelar sebagai wira oleh orang ramai kerana sanggup membah4yakan ny4wanya untuk menyelamatkan anak kecil berkenaan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Pembantu Rumah Afrika Selamatkan Anak Majikan Dari Letvpan Di Beirut Raih Pujian Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*