Disangka Hadiah Hari Jadi, Rupanya Isteri Berikan ‘Surprise’ Yang Lebih Istimewa

Setiap pasangan suami isteri pastinya sangat teruja apabila mendapat mengetahui bahawa mereka bakal menerima kehadiran cahaya mata sebagai pelengkap rumah tangga yang dibina. Perkara ini lebih menyeronokkan apabila kehadiran si kecil berkenaan tiba di saat yang tidak dijangkakan oleh pasangan tersebut.

Bahkan, sejak kebelakangan ini di media sosial ramai yang mula mendedahkan kisah kehamilan sejak dari awal usia kandungan anak itu lagi. Lebih menyentuh hati, momen ini turut dikongsikan menerusi media sosial sehingga meraih perhatian orang ramai.

Disangkakan hadiah hari lahir…

Seorang lelaki di Twitter meluahkan kegembiraannya apabila dihadiahi dengan sesuatu yang berharga daripada isterinya sempena Hari Lahirnya yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi.

Bahkan, kejutan tersebut telah dilakukan oleh isterinya yang pada mula mengatakan sudah membelikan iWatch sebagai hadiah hari lahirnya, tetapi rupanya telah dihadiahkan dengan alat penguji kehamilan.

Bukan iWatch tapi…

Dihujani dengan ucapan tahniah…

Sudah tentunya, lelaki dan isterinya itu dihujani dengan ucapan tahniah dan doa buat mereka sekeluarga. Ramai yang turut mendoakan agar isteri dan kandungannya berada dalam keadaan yang sihat-sihat belaka.

Tahniah amy dan isteri…

Semoga ibu dan baby sentiasa sihat!

Tahniah anda berdua…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Disangka Hadiah Hari Jadi, Rupanya Isteri Berikan ‘Surprise’ Yang Lebih Istimewa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*