Patut Dapat ‘Reward’, Pelanggan Kagum Hasil Gubahan Kek Pekerja Secret Recipe

Selalunya kalau berkunjung ke kedai kek Secret Recipe, boleh dikatakan kebanyakkan tiada gubahan sangat, kalau ada pun sekadar ditambah dengan ucapan di atas kek.

Namun, buat salah seorang pekerja Secret Recipe, yang dikenali sebagai Nurul Aina, telah menggunakan bakat dan skill yang ada untuk melukis gubahan kek mengikut kehendak pelanggan.

SR kena bagi reward, pekerja sangat kreatif

Menerusi tweet gadis bernama wafanorsyazana, dia sangat kagum dengan hasil lukisan kreatif pekerja Secret Recipe tersebut dan sangat menepati citarasanya.

Cantik lukisan, sangat kreatif

Malah, gadis itu berharap agar pihak Secret Recipe dapat memberi pengiktirafan kepada pekerja tersebut kerana usaha gigihnya untuk memastikan pelanggan berpuas hati.

“You guys jangan lupa reward Nurul Aina ni eh! Sangat kreatif sampai saya pun pengsan tengok dia lukis!…”

Banyak kek2 cantik dah dihasilkan

Ternyata, sebenarnya banyak lagi lukisan kek yang telah dihasilkan oleh pekerja tersebut, kesemuanya dihasilkan dengan sangat teliti dan kemas.

Orang macam Aina kena ada di setiap cawangan SR

Malah, di ruangan komen rata-rata memuji hasil lukisan Nurul Aina, dan turut berharap agar akan ada lebih ramai bakat seperti ini di cawangan-cawangan lain.

Memang tak dinafikan semua lukisan memang cantik, bukan senang nak buat tau. Harap Secret Recipe boleh bagi reward untuk Nurul Aina.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : wafanorsyazana

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Patut Dapat ‘Reward’, Pelanggan Kagum Hasil Gubahan Kek Pekerja Secret Recipe"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*